oneblondin

Alla inlägg under juli 2012

Av Mathilda♥ ... - 27 juli 2012 08:21

Hey bloggis!nu är jag ju hemma från Frankrike och tänkte visa lite mer bilder där ifrån!!!

Av Mathilda♥ ... - 27 juli 2012 08:15

Hey bloggis!
Nu har jag varit hemma i tre dagar och myst.
Vi har också hämtat Findus!!!! JEY.
Men nu sitter jag på Isabella färjan till Åland.
Där jag ska vara med Filippa och hennes familj i en vecka.
Bye bye!!

Av Mathilda♥ ... - 22 juli 2012 18:56

Hey bloggis!
Idag har vi varit i italien.
I Italien har jag:
1. Ätit italiensk glass med jordgubb, bär och vanilj smak!
2. Promenerat, tittat på söta fåglar.
3. Ätit lunch, ost toast.
XOXO

Av Mathilda♥ ... - 22 juli 2012 09:15

Hey bloggis!
Igår blev det inte så många inlägg.
Men det blir mer inlägg Idag!
Igår var vi och kvälls promenerade.
Det var mysigt. :)
Då köpte vi också ett par "flippi floppisar"! Och mamma köpte en tvål som luktar SUPER gått!!!
Men idag drar vi till Italien!!!!!!
Sen åker vi tillbaka hit till Nice.
Och imorgon åker vi hem till Svergie, jag tycker det är skönt att åka hem igen. Jag saknar ju Findus! Vi ska hämta honom på tisdag. :)
XOXO

Skor - Beach Shop
Tvål - Beach Shop

Av Mathilda♥ ... - 21 juli 2012 18:34

Heh bloggis!
Idag har i "beachat" hela dagen! JEY.
Men jag har också köpt en klänning!!
Just nu tittar jag på tv, spelar draw free och äter Mini finger!! NAM NAM NAM.
XOXO

Klänning - C&A

Av Mathilda♥ ... - 20 juli 2012 15:04

Hey bloggis!
Just nu dricker jag en banan och jordgubbs smothie. NAM NAM NAM
Jag har köpt den på "Go Green".
Jag har också köpt ett par örhängen!
XOXO
Örhänge - Texto

Av Mathilda♥ ... - 20 juli 2012 14:54

Heh bloggis!
Nu har jag presis varit på Chagell museet och efter det på Matisse, alltså konst museum.
På Matisse fick man inte ta kort men på Chagell fick man så nu kommer massor av bilder!!!!!!
XOXO

Av Mathilda♥ ... - 20 juli 2012 09:15

Hey bloggis!
Just nu sitter jag och äter frulle (frukost). NAM NAM NAM.
Och idag ska vi typ och kolla på museum. Inte vad jag föredrar men ändå...
Bloggar mer sen!!
XOXO

Presentation♥


Hejjjj!! Jag är en tjej på snart 13 vintrar som älskar att blogga, shoppa, fota, inreda, sminka och mycket mer!!

Titta gärna in bloggen :)

Fråga mig♥

23 besvarade frågor

Sök i bloggen♥

Kategorier♥

Kontakta mig♥

 

Besöksstatistik♥

Länkar♥

Kalender♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen♥

Arkiv♥

GästBok♥

RSS♥


Ovido - Quiz & Flashcards